კრიტერიუმი/სკალა
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
საშინაო
დავალება
|
მოუწესრიგებელია, დავალება არ შეესაბამება თემას.
|
წარმოდგენილი დავალება მეტ-ნაკლებად
შეესაბამება თემას.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება წარმოდგენილი თემის შინაარსს, მაგრამ ძირეულად
არის განხილული მოცემული თემა.
|
პირდაპირ შეესაბამება მოცემული თემის ყოველ კომპონენტს.
|
ჩართულობა
|
მოსწავლე არ არის ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში.
|
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად არის საგაკვეთილო პროცესში, მაგრამ ცდილობს საკუთარი
თავის წარმოჩენას.
|
თითქმის ყოველთვის არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და მონაწილეობს
მნიშვნელოვანი საკითხების განხილვაში.
|
აქტუალურად არის ჩართული გაკვეთილის პროცესში და იცავს მართლწერის წესებს.
|
დისკუსია
|
ვერ ახერხებს საკუთარი აზრის გამოხატვას, ვერ მოჰყავს არგუმენტები.
|
მსჯელობს ზედაპირულად, აკლია სიღრმისეული წვდომა.
|
თითქმის ყოველთვის ახერხებს არგუმენტირებულ მსჯელობას.
|
მსჯელობს ნათლად და მკაფიოდ, საკუთარ მოსაზრებებს ამყარებს არგუმენტებით.
|
Thursday, June 30, 2016
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment