Wednesday, June 29, 2016



1 .გაკვეთილის  თემა
სულხან-საბა ორბელიანის ,,იგავ-არაკები’’
2 .სწავლების  საფეხური/კლასი
მე-5კლასი
3. საგნობრივი  ჯგუფი/საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
4. მოსწავლეთა  რაოდენობა
28
5. გაკვეთილის  მნიშვნელობა/აქტუალობა
ტექსტზე დაკვირვებისა და პრობლემის ამოცნობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
6. გაკვეთილის  მიზნები  და შედეგები
მიზანი:  ლიტერატურის  ჟანრზე  დაკვირვება,მხატვრული  ტექსტის  კითხვა  და  გააზრება,სხვადასხვა  პირში  თხრობა.რიცხვიტი  სახელის  მართლწერასტან დაკავშირებული  ორთოგრაიული  ჩვევების  გამომუშავება
ქართ. V. 3. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული ფორმების  აღქმა და მართებულად გამოყენება შესაბამის სამეტყველო სიტუაციებში.
ქართ. V. 10.  მოსწავლეს  შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი თავისებურებების ამოცნობა.
ქართ. V. 13. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების დამოუკიდებლად შექმნა.

7. წინასწარი  ცოდნა
კონსტრუქტივიზმის მეთოდი. მოსწავლეებმა იციან ზმნის ფორმები. შეუძლიათ გრამატიკული წესების მართებულად გამოყენება და მართლწერის ნორმების დაცვა.
8. შეფასების  საგანი  და პროცედურები
მოსწავლეებს ვაფასებ:  გაკვეთილის  გეგმაზე  თანდართულ  რუბრიკაში  მოცემული  შეფასების  კრიტერიუმებით  და მკაფიოდ  გაწერილი  ინდიკატორებით.
9. სასწავლო  მასალა  და ტექნიკური  რესურსები
Power point-ში წარმოდგენილი   სასწავლო  მასალა, რომელიც  შეესაბამება  მოსწავლეთა  კითხვის  უნარებს. ისტ-ის ინტეგრირება  სასწავლო პროცესში.ასევე  ვიყენებთ  youtube-ს  სლაიდებისთვის.
10. მსვლელობა
A. ფაზა:
აქტივობა
1) კითხვა  პასუხი. ვსვამ კითხვებს გაკვეთილის თემასთან დაკავშირებით და ვთხოვ მოსწავლეებს, გამოთქვან ვარაუდი რაზე მიუთითებს სათაური. (15)
აქტივობა
2) გონებრივი იერიში (15წუთი)
B.ფაზა:
აქტივობა
3) მინი ლექცია-პრეზენტაცია (10წუთი)
C.ფაზა:
აქტივობა
წყვილებში მუშაობა. ვაძლევ წასაკითხად მოცემულ მოთხრობას და ვთხოვ საკუთარი სიტყვებით გადმოსცენ მოთხრობაში გატარებული აზრი თავიანთი სიტყვებით.  საშინაო დავალება.(5)
11. დიფერენცირებული  სწავლება
სსსმ. მოსწავლე. ინდივიდუალური  პროგრამა  (სტანდარტზე მორგებული). მივდივარ ადაპტირებულ გაკვეთილამდე. ვაძლევ დამატებით, მათზე მორგებულ პროგრამას.(ტექსტის მოსმენა, კითხვებზე პასუხი)

No comments:

Post a Comment